top of page
Søk
  • opprettholdende

Dom over Australia



23. mars 2003 kl. 0555 mottok pastor Hansen følgende advarsel fra Gud for Australia og New Zealand:


Til Australia og til nabo nasjonen New Zealand; Du er stolt, Uavhengig, ett selvrettferdig folk i kjærlighet til deres eget ego og til tingene i denne verden.

Du tror du har unnsluppet denne verdens grusomheter ved å forlate og migrere til deres land; Men Jeg, Herren, Abraham, Isak og Jakobs Gud – Jesus Kristus – vil bringe livets grusomheter til deg. Din humanisme og arroganse har nådd opp til himmelen; din stank er frastøtende for min nese. Min hellighet kan ikke lenger vende ryggen til dine synder, ditt direkte opprør mot mine lover.

Til og med de fleste av kirkene dine er fylt med døde menneskers ben, som bare ytre sett ser ut til å tjene Gud. Umoral er vanlig og akseptert; homofili aksepteres; gudene som forbannet mitt folk Israel blir akseptert. Du har ledere som er forbannet, på samme måte som de som ønsket Babel-tårnet. Alle religioner, trosbekjennelser og skikker som dere løper etter for at de skal bli deres egne guder i deres egen enhets skapte én verdensregjering.

Forbannelsen er over dere Australia og New Zealand. Du er forbannet med dine egne ord og din livsstil som forkaster min sønn Jesus Kristus, i alt du sier og gjør. Gjør deg klar for min vrede; min arm vil slå deg med plager, med rester av kriser og rester av krig. Atomfall faller på deg når duggen faller på bakken og du vil rope i dine lidelser; men ropene dine vil ennå ikke være mot meg. Så jeg vil fortsette i min kjærlighet å la kriser, plager (Pest) og radioaktivt nedfall berøre deg. Radioaktivitet nedfall fra andre nasjoners dommer vil drive over deg og igjen påvirke miljøet, helsen og deres liv. Du er et arrogant, gjenstridig folk; men som en kjærlig far, vil jeg fortsette å forfølge deg uavhengig av ditt nåværende bedrag, trass, forbannelse og beklagelser. Jeg vil bringe deg på knærne hvis jeg må bryte selve livskilden som gir din nasjoners næring. Se til meg alle som er kalt av min sønn Jesus Kristus! Se til meg og omvend dere fra deres synder som Hans (min sønns) blod kan dekke og beskytte mot min vrede, som snart kommer over nasjonene og over deg. " Profetien er hentet her.


10 visninger0 kommentarer
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page