top of page
Søk
  • Andaktsskriver

EKSKLUSIVT - Tidligere Pfizer VP: "Regjeringen din lyver for deg på en måte som kan føre til din død




"Se ut av vinduet og tenk: "Hvorfor lyver regjeringen min for meg om noe så grunnleggende?" Fordi jeg tror svaret er at de kommer til å avlive deg ved hjelp av denne metoden. De kommer til å avlive deg og din familie.



7. april 2021 (LifeSiteNews) — Dr. Michael Yeadon, er Pfizers tidligere visepresident og sjefs-forsker for allergi og åndedrettsvern. Han har 32 års erfaring i bransjen, som leder for forskning på å utvikle ny medisin. Han har pensjonert seg fra legemiddelgiganten og har snakket med LifeSiteNews i et telefonintervju.


Han adresserte den «beviselig falske» propagandaen fra ulike regjeringer i tilsvar på COVID-19, inkludert «løgnen» til farlige varianter, det totalitære potensialet for «vaksinepass», og den sterke muligheten for at vi har å gjøre med en «konspirasjon» som kan føre til noe langt utover blodbadet som oppleves i krigene og massakrene i det 20 århundre.

Hovedpunktene hans var:


  • 1. Det er "ingen mulighet" at den nÃ¥værende varianten av COVID-19 vil unnslippe immunitet. Det er "bare en løgn".

  • 2. Likevel gjentar regjeringer over hele verden denne løgnen, noe som indikerer at vi ikke bare er vitne til "konvergent opportunisme", men en "konspirasjon". I mellomtiden er medier og Big Tech-plattformene forpliktet til Ã¥ føre den samme propaganda og sensur av sannheten.

  • 3. Farmasøytiske selskaper har allerede begynt Ã¥ utvikle unødvendige "nye" vaksiner for nye ulike "varianter". Selskapene planlegger Ã¥ produsere milliarder av medisinglass, for Ã¥ møte behovet for den nÃ¥værende eksperimentelle COVID-19 «vaksinekampanje».

  • 4. Reguleringsorganer som U.S. Food and Drug Administration og Det europeiske legemiddelkontoret (The European Medicines Agency) har kunngjort at siden disse "videreutviklede vaksinene" vil være sÃ¥ lik de tidligere injeksjonene, som ble godkjent for autoritsert nødbruk. Noe som vil gjøre at legemiddelselskaper ikke vil bli pÃ¥lagt Ã¥ "utføre noen kliniske sikkerhetsstudier."

  • 5. Dermed betyr dette praktisk talt at design og implementering av gjentatte og tvingende mRNA-vaksiner "gÃ¥r fra dataskjermen til et farmasøytisk selskap, og rett i armene til hundrevis av millioner mennesker, de [injiserer] en overflødig genetisk sekvens som det absolutt ikke er behov eller begrunnelse for."

  • 6. Hvorfor gjør de dette? Siden ingen godartet grunn er tydeliggjort, kan innføring av vaksinepass sammen med en "utsletting av økonomien", bli noe som kan føre inn i en totalitærisme, totalt ulikt noe verden noen gang har sett. Tilbakevending av Stalins, Maos og Hitlers ondskap, altsÃ¥ en "gedigen befolkningsreduksjon" er fortsatt et logisk utfall.

  • 7. Det faktum at dette i det minste kan være sant, betyr det at alle mÃ¥ "kjempe som gal, for Ã¥ sikre at systemet aldri blir dannet."

Dr. Yeadon startet med å identifisere seg som kun en "kjedelig fyr" som begynte «å jobbe for et stort medisinfirma ... lytte til de viktigste nasjonale nyhetene og lese de brede utenlandske tabloidene».


Han fortsatte: «Men det siste året har jeg innsett at min regjering og dens rådgivere, lyver i ansiktet på det britiske folk, omkring alt som har med dette Koronaviruset å gjøre. Absolutt alt. Det er en feilslutning denne ideen om asymptomatisk overføring, og om du ikke har symptomer, så er du uansett en kilde til viruset. Det er en løgn at nedstengninger fungerer, at masker har en beskyttende verdi åpenbart for deg eller noen andre, og at varianter er skumle ting, og vi trenger til og med å lukke internasjonale grenser, i tilfelle noen av disse fryktelige utenlandske variantene kommer inn.


– Og forresten, på toppen av den nåværende listen over genbaserte vaksiner, som vi på et mirakuløst vis har laget, vil det være noen «videreutviklede»-vaksiner, for å takle immunfluktvariantene.


"Alt jeg har fortalt deg, hver eneste en av disse tingene er beviselig falsk. Men hele vår nasjonale politikk er basert på at alt dette er den virkelige sannhet, men de tar alle feil.


'Konspirasjon' og ikke bare 'konvergent opportunisme'

"Men det jeg ønsker å gjøre, er å snakke om immunflukt, fordi jeg tror det sannsynligvis kommer til å bli sluttspillet for hele denne hendelsen, som jeg tror sannsynligvis er en konspirasjon. I fjor trodde jeg det var det jeg kalte 'konvergent opportunisme' (Kryssende illjoval), det er en haug med forskjellige interessentgrupper som har klart å vende en verden i kaos for å presse oss i en bestemt retning. Så det så ut som det var litt knyttet sammen, men jeg var forberedt på å si at det bare var konvergens (bokstavelig betyr det å samle seg, eller kryssende, møtende).


"Jeg synes nå at dette var naiv tenkning. Det er ingen tvil i mitt sinn, om at svært betydelige maktmennesker rundt om i verden, enten har planlagt å dra nytte av neste pandemi eller skapt selve pandemien. En av disse to tingene er sant. Fordi grunnen til at det må være sant, er at dusinvis på dusinvis av regjeringer sier alle de samme løgnene og gjør de samme ineffektive tingene, som beviselig koster liv.

"Og de snakker ut fra samme type fremtidig manus som er: 'Vi vil ikke at du skal bevege deg rundt, på grunn av disse pestaktige plagene, disse "variantene"- som jeg kaller "samiants (Tvillinger?)" forresten, fordi de er stort sett de samme - men de sier alle dette, og de sier alle "ikke bekymre deg, det vil bli produsert flere vaksiner som vil takle de potensielle nye variasjonene. De sier alle dette, når det ganske åpenbart egentlig er nonsens .


Mulig ende på dette: vaksinepass knyttet til tildeling, grundig kontroll

"Jeg tror enden på dette kommer til å bli at , 'alle mottar en vaksine'... Alle i verden blir overtalt, ved overtalelse, uten fullmakt, nølende vil de ta en vaksine.


"Når de gjør det, vil hvert enkelt individ på planeten ha et navn, eller et unikt digital ID og et helsestatusflagg som viser at du er "vaksinert", eller ikke ... om den som innehar det, i en slags enkeltdatabase, som fungerer sentralt, som gjelder overalt for kontroll, som om det var et privilegium. Du kan enten krysse denne spesielle terskelen eller utføre denne bestemte transaksjonen eller være uavhengig av [hva] kontrollene av den ene menneskelige befolkningsdatabasen bestemmer. Og jeg tror det er det dette handler om, for når du først har fått det, blir vi leker og verden blir formet som kontrollørene over databasen ønsker det.

"Det kan for eksempel hende at etter en utsletting av banktjenester, som du kun kan bruke ved hjelp av en app, som faktisk mates av denne [databasen], ID-en din, navnet ditt og helsestatusflagget ditt."


"Og ja, absolutt å krysse en internasjonal grense er den mest åpenbare grunnen for at disse vaksinepassene (som de kalles) brukes, men jeg har allerede hørt de snakke om at de kan være nødvendige, for at du skal komme inn i offentlige rom, lukkede offentlige rom. Jeg forventer at hvis de ville, ville du ikke kunne forlate huset ditt i fremtiden, uten riktig privilegium på appen din.


"Men selv om det ikke er [den] sanne [hensikten med vaksinekampanjen], spiller det ingen rolle, det faktum at det kan være sant betyr, at alle som [leser] dette, bør kjempe som gale for å sikre at [vaksinepass] systemet aldri dannes."


"[Med et slikt system] er et eksempel på hva de kan få deg til å gjøre, og jeg tror det er dette de kommer til å få [folk] til å gjøre.


"Du kan finne opp en historie som handler om et virus og dets variasjoner, dets mutasjoner over tid. Du kan finne opp historien og sørge for at du støper den inn gjennom de bundne mediene (antar MSM), sørg for at ingen kan motvirke den (historien) ved å sensurere alternative kilder (alt. medier). Så blir folk nå kjent med denne ideen om at dette viruset muterer, som det gjør, og at det produserer varianter, som også er sant. Men de sier også at viruset ikke blir oppdaget av immunforsvaret ditt, noe som er en løgn.


"Men likevel skal vi fortelle deg at det er sant, og når vi forteller deg at det er sant og vi sier 'men vi har kuren, her er en oppdatert vaksine,' får du en melding, basert på dette globale, dette ene ID-systemet: 'Bing!' det vil komme opp og si 'Dr. Yeadon, tid for din en oppdatert vaksine. Og forresten,' med denne vil det si 'dine eksisterende immunprivilegier forblir gyldige i fire uker. Men hvis du ikke får den oppdaterte vaksinen din på den tiden, vil du dessverre skade deg å være en "ut person", og det vil du ikke, eller vil du?“ Så det er slik det vil fungere, og folk vil bare møte opp og de vil få sin oppdaterte vaksine.


Myndigheter lyver, den mektige medisinindustrien beveger seg fremover, medisinregulatorer kommer seg ut av veien, og mulig 'masse-befolkningsreduksjon'

"Men jeg vil ta deg gjennom dette, Patrick, fordi jeg er kvalifisert til å kommentere. Jeg vet ikke hva Vanden Bossche handler om. Det var ingen mulighet i det hele tatt, basert på alle varianter som er i det offentlige rom, 4000 eller så av dem, ingen av dem kommer til å unnslippe immunitet [dvs. bli farligere].


"Uansett sier politikere og helserådgivere (til mange regjeringer) at de er det. De lyver. Hvorfor skulle du gjøre det?


"Her er den andre tingen, parallelt har farmasøytiske selskaper sagt, flere av dem, det vil være ganske enkelt for oss å justere våre genbaserte vaksiner, og vi kan fremskynde dem gjennom utvikling, og vi kan hjelpe deg.


"Og her er den virkelige skremmende delen, globale legemiddelregulatorer som [U.S. Food and Drug Administration] FDA, det japanske legemiddelbyrået, Det europeiske legemiddelkontoret, har kommet sammen og kunngjort ... siden oppdaterte vaksiner vil bli ansett som så lik, de som vi allerede har godkjent for nødbruksautorisasjon, vil vi ikke kreve at legemiddelselskapene utfører noen kliniske sikkerhetsstudier.


"Så du har på den ene siden, regjeringer og deres rådgivere som lyver for deg, og sier at variantene er annerledes enn det nåværende viruset, og selv om du er immun mot naturlig eksponering eller vaksinasjon, er du en risiko, og du må komme og få denne oppdaterte vaksinen. Jeg tror ikke noe av det er sant. Så hvorfor lager legemiddelfirmaet oppdaterte vaksiner? Og [med] at regulatorene (de byrådene som skulle beskytte oss mot farlige vaksiner) har kommet seg ut av veien - og hvis Yeadon har rett, og jeg er sikker på at jeg har det, ellers jeg ville ikke fortalt deg dette - du går fra dataskjermen til et av de farmasøytisk selskapene, inn i armene til hundrevis av millioner mennesker, en overflødig genetisk sekvens som det absolutt ikke er behov eller begrunnelse for.


"Og hvis du ønsket å introdusere en karakteregenskap, som kan være skadelig og til og med kunne være dødelig, og du til og med kan stille den til - ved å si 'la oss sette den i et gen, som vil forårsake leverskade over en ni måneders periode,' eller, føre til at nyrene dine slutter å fungere, men ikke før du støter på denne typen organisme [det ville være ganske mulig]. Bioteknologi gir deg ubegrensede måter, ærlig talt, å skade eller drepe milliarder av mennesker.


"Og siden jeg ikke kan komme på en godartet forklaring på noen av trinnene: varianter, påfyllingsvaksiner, ingen regulatoriske studier ... det er ikke bare at jeg ikke kan tenke på en godartet forklaring; Trinnene som er beskrevet, og scenariet som er beskrevet, og den nødvendige typen løsning på dette falske problemet, kommer til å tillate det jeg nettopp beskrev: ukjente og unødvendige gensekvenser injisert i armene til potensielt milliarder av mennesker uten grunn.


"Jeg er veldig bekymret ... denne måten vil bli brukt til en befolkningsreduksjon i større mengder, fordi jeg ikke kan tenke meg noen godartet forklaring.


'Absurd umulige' varianter vil unnslippe immunitet, 'bare en løgn'

"Hvis jeg kan vise deg at en hovedhendelsene, at regjeringer rundt om i verden forteller folket løgner, bør du ta min 32 år med erfarne meninger, som sier det meste, om ikke alt, at dette er en løgn."


"Den største ulike varianten (av viruset) er bare 0.3% forskjellig fra dem opprinnelige sekvensen som sendt ut av Wuhan i ... januar 2020. 0,3% [er] den [varianten] som er den mest forskjellige på planeten så langt. Og nå er en annen måte å si det på: 'Alle variantene er ikke mindre enn 99.7% identiske med hverandre.'


"Nå tenker du kanskje: 'hmm, 0,3%, er det nok [til å unnslippe immunitet og bli farligere]?' Svaret er nei. Kom deg bort, du vet, kom deg ut herfra...


"Det menneskelige immunforsvaret er et fantastisk under. Det den gjør når den står overfor et nytt patogen som dette, så har du profesjonelle celler, de kalles profesjonelle antigenpresentasjons-celler - de er slags grove tøffe ting som har en tendens til ikke bøye seg av for virus. Og deres jobb er å gripe fremmede ting i nærmiljøet og rive dem lem fra lem [inne i cellen]. De skjærer dem virkelig opp i hundrevis av biter. Og så presenterer de disse brikkene på overflatene av cellen sin til andre biter av immunforsvaret ditt, og utrolig nok, på grunn av variasjonen som Gud og naturen ga deg, en stor variasjon for å gjenkjenne fremmede ting, og kroppen din ender opp med å bruke 15 til 20 forskjellige spesifikke elementer som den oppdager rundt dette viruset. De kalles epitoper, i utgangspunktet er de akkurat som små bilder av detaljene om dette viruset. Det er det de gjør. Og det er det som kalles repertoaret ditt, immunrepertoaret ditt er som 20 forskjellige nøyaktige fotografier, nærbilder, av forskjellige biter av dette viruset.


"Nå, hvis en liten del av viruset endres, som de 0.3% jeg nettopp har beskrevet, hvis du blir infisert igjen av den varianten, vil dine profesjonelle celler rive inn i det viruset og kutte det i stykker, presentere dem igjen, og si «se her», de fleste av brikkene som du allerede har sett og anerkjent, er fortsatt der i denne varianten.


"Det er absolutt ingen sjanse for at de ikke vil bli gjenkjent, hver eneste en, og det er det som kreves for immunflukt, for å unnslippe immuniteten din. Det må presentere deg som et nytt patogen. Det må være tilstrekkelig annerledes at når det er kuttet opp av dine profesjonelle brikker celler, vil det ikke finne stort sett det samme som det har sett før. Og det er bare absurd umulig når du bare har variert 0.3%, så det er 99.7% (lignende).


"Du kan gå og sjekke det, ved for eksempel se på dokumentene til en som heter Alison Tarke. Eller også Shane Crotty, og alle de andre medforfatterne.


"Og før dem, som kommer fra min teoretiske forståelse av multi-locus immunitet, som er det jeg bare svakt prøvde å beskrive, på hva som faktisk skjer ... Hvis ditt [immunsystem] presenteres med noe som inneholder selv halvparten av de lignende brikkene, så vil ikke kroppen din på noen måte si, 'det er et nytt patogen.'


"Så ideen om at 0,3% kunne ha en sjanse til å komme seg rundt immuniteten, er bare en løgn. Det er ikke engang en mulighet.


"Jeg tror ikke 3% ville være nok. Det er 10 ganger mer variasjon enn det som har skjedd på 16 måneder [med dette viruset]. Jeg tror ikke engang 30% forskjell ville være nok. Så jeg sier at selv 100 ganger mer variasjon enn det som faktisk har skjedd, så ville jeg fortsatt satse på at det menneskelige immunforsvaret ikke blir lurt at dette er nye patogenet.

" Jeg har snakket om dette med flere professorer i immunologi, og de var enige med meg, det er som, 'hvorfor spør du meg om dette?'


– Så jeg tror at det jeg nettopp har sagt, er at regjeringer og deres rådgivere i flere land lyver om varianter. Det er en massiv greie! Du burde sjekke det ut. Leserne dine bør sjekke det ut. Hvis det er sant, synes du ikke det er skremmende?! Det var da jeg innså det.


"Så de lyver om varianter, og da, selvfølgelig, siden [variantene] ikke er veldig forskjellige, trenger du ikke en 'oppfølgnings vaksine. Nå bør du få hårene på baksiden av nakken opp, fordi de lager dem akkurat nå!

" De lager milliarder av medisinflasker av dette. Og de vil være tilgjengelige innen utgangen av året.

– Og jeg tror de vil kreve at folk først er på En Verdens Databases vaksinepass, og så skrider det frem ved flere oppdateringer, og hvis det tar litt lengre tid, vil det ta litt lengre tid.

"Men dette forsvinner ikke. Det vil ikke forsvinne før mange nok folk protesterer, hvis de noen gang gjør det, og sier 'dette er en haug med svindel og vi tar friheten våre tilbake, så du kan likegodt gjøre slutt på det nå.'


"Fordi en person som roper ut i villmarken og alle de andre akademikerne ser den andre veien, vil bare få oss til å redusere denne veien av destruksjon med muligens en uke utsettelse, enn om jeg ikke hadde sagt noe, men vi går fortsatt ned til helvete.

"SÃ¥ det er derfor jeg frykter dette.


– Variantene er ikke annerledes. Jeg kaller dem "samiants"... De er stort sett de samme. De er ikke forskjellige. Derfor trenger du ikke en oppgraderingsvaksine, så hold deg langt borte fra alle sammen. "


Hvorfor lyver min regjering for meg? Fordi 'de ønsker å utrydde deg.'

"[Og hvis du erkjenner at våre regjeringer er involvert i en stor verifiserbar løgn], ikke bare slå av datamaskinen og gå til kveldsmaten. stopp. Se ut av vinduet og tenk: 'Hvorfor lyver regjeringen min for meg om noe så grunnleggende?' Fordi jeg tror svaret er at de kommer til å avlive deg ved hjelp av denne metoden. De kommer til å avlive deg og familien din.


"Eugenikere (de som ønsker befolkningsreduksjon og kontroll) har fått tak i maktens spaker, og dette er en veldig kunstnerisk måte å få deg til å stille opp og motta en uspesifisert ting som vil skade deg. Jeg aner ikke hva det faktisk vil være, men det vil ikke være en vaksine fordi du trenger ingen. Og det vil ikke avlive deg når du får vaksinen, fordi da ville du se det.


"Det kan være noe som vil produsere normal patologi, det vil være på forskjellige tidspunkter mellom vaksinasjon og hendelsen, det vil være sannsynlig noe de benekter, fordi det vil være noe annet som skjer i verden på den tiden, i sammenheng med din bortgang, eller bortgangen for dine barn vil det se normalt ut (altså om du eller dine barn dør etter en lengre periode, så vil man mistenke vaksinene mindre).


– Det ville jeg gjort hvis jeg ville kvitte meg med 90 eller 95 prosent av verdens befolkning. Og jeg tror det er det de gjør."


"Nå vet jeg ikke [sikkert] at de kommer til å bruke dette [systemet] til å drepe deg, men jeg kan ikke komme på en godartet grunn, og med den kraften kan de absolutt skade deg, eller kontrollere deg, så du bør protestere [og anstrenge deg til å gjøre motstand]."


Folk kan ikke takle dette nivået av ondskap, men Sovjet, Hitler, Mao viser at dette er mulig

"Det har blitt helt klart for meg, selv når jeg snakker med intelligente mennesker, venner, bekjente ... Og de kan se at jeg forteller dem noe viktig, men de kommer til det punktet [hvor jeg sier] 'din regjering lyver for deg på en måte som kan føre til din død og dine barns død,' og de klarer ikke å engasjere seg i det. Og jeg tror kanskje 10% av dem forstår hva jeg sa til dem, og 90% av de fortrenger deres forståelse av det, fordi det er for vanskelig. Og min bekymring er at vi kommer til å tape dette, fordi folk ikke vil forstå muligheten for at noen er så onde ...


"Men jeg minner deg om hva som skjedde i Russland i de 20`ende Århundre, hva som skjedde fra 1933 til 1945, hva som skjedde i, du vet, Sørøst-Asia i noen av de mest forferdelige tidene i etterkrigstiden. Og det som skjedde i Kina med Mao og så videre.

"Vi trenger bare å vende blikket tilbake to eller tre generasjoner. Rundt oss er det folk som er like fryktelige, som de menneskene som gjorde dette. De er overalt rundt oss. Så jeg sier til folk, det eneste forskjellen på det de gjorde, og nå, er medisinen (se oversettelse – men jeg tror det er dette han mener).


– Men egentlig er dette nok mindre blodig, det er mindre personlig, ikke sant? De som styrer dette... Det blir mye lettere for dem. De trenger ikke å skyte noen i ansiktet. De trenger ikke å slå noen i hjel med et balltre, eller fryse dem, sulte dem, få dem til å fungere til de dør. Alle disse tingene skjedde to eller tre generasjoner tilbake, og våre besteforeldre eller besteforeldre var enten ofre for dette, eller de var faktisk medlemmer av det, eller i det minste var de vitne til det fra utlandet. Så nære er vi.


"Og alt jeg sier er at noen tidsskifter er som dette, at det skjer igjen, men nå bruker de molekylærbiologi.


Og de som er med på dette, tror jeg sannsynligvis vil si: 'Jeg fulgte bare ordre,' noe vi har hørt før.


"Men jeg vet det, fordi jeg har snakket med mange mennesker, og noen av dem har sagt "Jeg vil ikke tro at du har rett, så jeg vil bare legge det bort, fordi om det er sant, klarer jeg ikke å takle det." Og jeg tror... alt du trenger å gjøre er å finne en god grunn til å advare folk: 'Ikke ta vaksinen, med mindre du er i en medisinsk risiko for å dø av viruset!' Det virker for meg som det er en ganske god linje å følge!


Mot en løsning – «Vi trenger Gud»

"Jeg er en forsker, og jeg kan fortelle deg, at å snakke med ikke-forskere, ved hjelp av vitenskap som et verktøy, vil ikke fungere. Det vil mislykkes.


"Så vi trenger filosofer, folk som forstår logikk, religion, og lignende, [de må] kjempe med dette, og begynne å snakke på et språk folk vil forstå. For hvis vi overlater det til forskere, folk som meg, selv om jeg er velmenende, er jeg en jabbende fremmed, når det gjelder de fleste mennesker på gaten. De vil ikke tro at regjeringen lyver til dem, de tror ikke regjeringen noen gang vil gjøre noe som vil skade dem, men de [gjør slike ting].»


Til slutt, i en e-postkorrespondanse, konkluderte Dr. Yeadon: "Jeg har sist tatt til å underskrive med 'Måtte Gud redde oss', fordi jeg tror vi trenger Gud nå mer enn noen gang siden WW2."

LifeSiteNews har produsert en omfattende side med ressurser for COVID-19-vaksiner. Se det her.


Relaterte





17 visninger0 kommentarer
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page