top of page

2016 - 17 november - Det kommer mer, ikke forlat din faste stand







På tirsdag den 8 november , gikk jeg til sengs rundt 21:00, før noen visste hvem som ville vinne det amerikanske presidentvalget. Ved kl 02:00, mannen min vekket meg da han kom inn i rommet og fortalte begeistret, "Trump vant!"


Jeg hørte lykke i stemmen hans, sammen med mye følelser, som om han nesten var på gråten. Han snudde seg og forlot rommet. Mens nyheten sank inn, fikk jeg en syk følelse i gropen av magen min, og en dyp følelse av sorg begynte å komme over min ånd. Jeg følte behov for å gå i forbønn for Trump, så begynte jeg å be i Ånden. På et tidspunkt, falt jeg inn i en dyp søvn og hadde følgende drøm:


Min mann og jeg var kjørte rundt i en bil gjennom et boligområde. Plutselig kom det flere biler fra intet og kjørte som vanvittig rundt oss. De kjørte selv inn i hagene til folk og spant med bilene, mens de ropte og skrek ut av vinduene. Alle sammen brøt ut i jubel over Trumps seier.


Når vår bil ble tvunget av veien ved disse gale sjåførene, fant vi ut at det var tryggere å parkere bilen og gå. Da vi gikk gjennom nabolaget, var det et punkt da jeg innså at jeg var helt alene. Min mann hadde sluttet seg til festlighetene, men jeg hadde ikke lyst til å feire i det hele tatt. I stedet, dyp sorg og en følelse av at jeg sørget vokste sterkere inni meg mens jeg gikk.


Jeg så et hus med en veranda. Ingen personer var der, så jeg gikk ett skritt på trammen og knelte ned for å be. Jeg begynte å gråte og gikk i forbønn for Trumps beskyttelse, så vel som å be for omvendelse av alle de folkene som kjørte rundt i nabolaget og oppførte seg som gale, ved å ødelegge andre folks plen og eiendom.


Plutselig merket jeg at noen tok meg på skulderen. Jeg tittet opp og så en kvinne som sto bak meg. Hun begynte å snakke veldig mykt, og fortalte meg at det var på tide å stoppe å sørge. Hun sa: «Vær så snill å slutte å gråte. Dette er en tid for å glede seg! Kom, bli med oss! "Hennes ord hørtes så snilt og omsorgsfullt ut. Jeg følte behov for å forklare henne hvorfor jeg var i bønn, så jeg sto opp på føttene, og vi to gikk nedover gata.


Da vi gikk, begynte hun å snakke om hvordan alt hadde endret seg, at alt skulle bli i orden nå. Hun pekte på de smilende ansiktene til menneskene vi passerte og glade familier. Mens hun snakket, kunne jeg faktisk høre familier samle seg sammen i sine hjem. De snakket og lo som de pleide å gjøre rundt sine middagsbord. (Det minnet meg om "Its a Wonderful Life ')


Det hele føltes så varmt og innbydende, og for et øyeblikk, ønsket jeg å bli med dem. Men i min ånd, visste jeg at noe var veldig galt, og begynte å forklare dette til kvinnen. Jeg fortalte henne at Trump hadde behov for mye bønn for hans sikkerhet, at landet ikke var i orden, og at vi trengte å fortsette å be for omvendelse.


Jeg var midt i en setning når jeg vendte meg og så inn i øynene hennes. Alt jeg så var en blank, livløs stirring. Hun handlet som om jeg ikke hadde sagt noe, og begynte å gjenta alt hun tidligere hadde fortalt meg. Det var som om jeg så en robot og lyttet til et opptak. Da jeg forsto at hun ikke var ekte, snudde jeg for å gå tilbake til mitt sted for bønn. Slutt på Drømmen.


tolkning :


Da jeg våknet, det første jeg hørte veldig tydelig i min ånd var dette, "det kommer mer!"


Jeg tilbrakte mesteparten av formiddagen i bønn over drømmen, og ber Herren om tolkning, og hvis jeg skulle dele drømmen offentlig. Mens jeg satt fortsatt i hans nærhet, sa Herren: « Ikke forlat din faste stand!"


Jeg ble deretter vist følgende:


Nabolaget representerte USA. De jeg så utenfor som "feiret" var de som hadde tidligere vært svært bekymret for tilstanden i nasjonen. De hadde festet sine håp og drømmer om forandringer i landet ved valget av en mann. Så når mannen vant, pustet de lettet ut, og feiringen begynte. Det var tydelig at de ikke hadde hatt noen forandring i hjertet, fordi de tenkte ikke at noe kunne ødelegge andres eiendom og true livene til de rundt dem.


Jeg representerte den bedende Kirken, og mitt hjerte var innstilt på den Hellige Ånd. Jeg mottok ikke budskapet for å feire, men å fortsette i bønn og omvendelse for syndene til nasjonen, og for det som skal komme.


Kvinnen representerte en forførende ånd sendt til Kirken. Hun sier det er ingen grunn til å fortsette i forbønn, fordi alt er bra nå. Hun vinket oss til, "Vennligst slutte å gråte. Dette er en tid for å glede seg! Kom bli med oss!"


Hellige, vi må motstå denne forførende ånd. Herren advarer "det er mer som kommer," og "Ikke forlat din faste stand"


Vi kan ikke tillate våre øyne å fokusere på hva som virvler rundt oss. Dette er ikke en tid for å la seg eller ta en pause fra oppdraget Herren har gitt til hver enkelt av oss. Vi må holde våre øyne festet rett fram på Jesus, og våre ører innstilt, lytte til Den Hellige Ånds ledelse!


Vennligst be innstendig over dette ordet for bekreftelse.


Referanser fra Skriften:


Jeg fikk følgende skriftsteder:


1 Tessalonikerne 5: 3, " Når de sier: Fred og ingen fare! da kommer en brå undergang over dem ..."


1 Timoteus 4: 1, " Men Ånden sier med tydelige ord at i de kommende tider skal noen falle fra troen, idet de holder seg til forførende ånder og djevlers lærdommer. "


Galaterne 6: 7, " Far ikke vill! Gud lar seg ikke spotte; for det som et menneske sår, det skal han og høste..."


Hebreerne 12: 1-3: "...Derfor, la og oss, da vi har så stor en sky av vitner omkring oss, avlegge alt som tynger, og synden som henger så fast ved oss, og med tålmodighet løpe i den kamp som er oss foresatt, idet vi ser på troens opphavsmann og fullender,..... "


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Ingen tagger enda.
bottom of page