top of page

Synet om Økonomisk krakk og Skapelsen av Korona


. Ett syn jeg husker – det var Rick Joyner (jeg har før skrevet at jeg tror han er en falsk profet – men jeg opplever at flere av hans syner er ekte) – og jeg fant faktisk den på nettet – på engelsk – kommer med ett lite utdrag av den – starten:


«………Mens jeg ba i august 1995, så jeg dette feltet i en visjon igjen, men med mye mer detaljer. Enden av feltet var dekket av tåke. Ikke langt inn i tåken var det en veldig bratt klippe. Midt på klippen var det en smal, kronglete, bratt sti som dukket opp som en nedadgående bro. Det hadde det samme grønne gresset på det som feltet gjorde og gikk helt til bunnen.

De som gikk inn i tåken, nesten alle misset den lille stien, og falt over klippen. Noen av disse døde, men det var nett under klippene som fanget mange av dem. Imidlertid var disse nettene ikke der for å redde folket, men for å fange dem. Andre kom forsiktig inn i tåken, falt ned på knærne og lette etter stien, som de syntes å intuitivt vite var der. De fleste av dem som lette etter stien var i stand til å finne den og nøye startet ned på knærne. Noen få mennesker hadde fallskjermer, og de hoppet ut av klippen i tåken………» Du kan lese hele synet her – på engelsk.


Jeg leste om denne visjonen i 2001 – og den har alltid ligget bak i bevisstheten min. Og jeg tror den er helt ekte. Det handler om en tåke – som har kommet over verden – i flere år, hvor det har vært desinformasjon hele veien – hvor alle sier at det ikke er noen fare, hvor man hånler og mobber de som ser egentlig hvor veien går. Men nå har de fleste folk gått inn i denne tåken – uten kompass eller å være forsiktig med sine skritt – og havnet så i en felle – hvor noen døde, men de fleste ble fanget – på en kai – med flere båter. Den ene båten var en gjeldsbåt – hvor mange ble fanget av bankene.


Det som er interessant – er at de som går på knærne (i bønn), ved våkenhet – vil finne den lille stien – Herren har laget for hver enkelt av oss – og vil dermed unngå å falle i dette garnet.


Vi har fått advarsler om dette med gjeld fra David Wilkersons «Visjonen» fra 1973 – sånn sett har vi hatt mange år for å forberede oss.


Men for oss som er født senere – og ble frelst senere – så har mange tatt gjeld. Å binde renta – kan kanskje være lurt.

Når jeg søkte opp visjonen til Rick Joyner – så kom jeg over en annen profeti han har delt. Som også var meget interessant:

Hva Gud fortalte meg om Korona viruset (fra Mars i år):


«….. I denne visjonen ble jeg båret til et sted som syntes å være et provisorisk laboratorium. Da jeg så meg rundt, så jeg noen som formet en skummel plan for å skade menneskeheten. Jeg kunne se en bærbar PC fylt med tusenvis av filer som inneholder ordninger, bombe skapende instruksjoner, og forskning på å bygge hjemmebrygget biologiske og radiologiske våpen.

Mens jeg sto og så på, så brakte Gud meg inn i en mikroskopisk dimensjon hvor jeg kunne se forbi synet av det blotte øye og inn i en mye dypere rike. Jeg kunne se mikroskopiske organismer som ble opprettet med den hensikt å spre bakteriell infeksjon for å skape kaos på mange; et bioterrorangrep.


Herren talte til meg og sa: "Det er terrorceller skjult i Amerika og jordens nasjoner. Satan har klart å infisere menns sinn med demoniske planer som involverer forsettlig frigjøring av biologiske og radiologiske midler for å skade mange, de planlegger det selv nå. De som ville begå slike demoniske handlinger, er fylt med mørkets dypeste ånd. Djevelen brukte sykdom fra begynnelsen for å ødelegge menneskeheten, men min Sønn ble åpenbart så han kunne ødelegge Satans gjerninger på jorden.


Min kirke må reise seg i denne timen og be mot disse terrorangrepene som fienden ønsker å bringe frem. Hvis de ber – så vil angrepet bli forhindret……..“


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Ingen tagger enda.
bottom of page